ליווי פרויקטים של תמ"א 38 ותמ"א 38/2

ליווי פרויקטים של תמ"א 38 ותמ"א 38/2

מגדלי ישראל מתמחה בניהול וליווי פרויקטים המתבצעים תחת חסותה של תמ"א 38 או תמ"א 38/2. מאז כניסתה לפועל ולתוקף של תכנית המתאר הארצית לחיזוק מבנים רעידות אדמה אפשרויות במדינת ישראל, הבינו מומחי הנדל"ן של מגדלי ישראל את הפוטנציאל העסקי שבתכנית המתאר, ואפשרה ללקוחותיה הפרטיים ליהנות מהשבחת ערך הנכס שברשותם, וללקוחותיה העסקיים לאתר את ההזדמנויות הכדאיות ביותר להשקעה באזורים האטרקטיביים בישראל, ולממש עסקאות מניבות ביותר תוך ניצול מקסימאלי של הטבות תוכניות המתאר.


ניהול פרויקטים של תמ"א 38 - צד וועדי הבתים

מצד וועדי הבתים, הלקוחות הפרטיים, מספקת מגדלי ישראל את מכלול השירותים הנדרש בכדי לממש ולבצע את הפרויקט. התהליך מתחיל בבחינה מדוקדקת של התאמת המבנה לקריטריונים של תוכנית המתאר, שימוש בשירותי קבלני משנה וקונסטרוקטורים במידה והקמת המבנה לאחר שנת 1975, והגשת המסמכים הנדרשים אל הרשויות בכדי לזכות האישורים המנהלתיים לכניסה אל התהליך.

לאחר מכן, יומלץ על ידי מגדלי ישראל הקבלן המתאים ביותר לביצוע הפרויקט, הן בבחינה תקציבית והן בבחינת ההיכרות המעמיקה עם ביצועי הקבלן בפועל. לאחר מכן, ילווה הצוות של מגדלי ישראל את פעילות הקבלן, ויפקח על התקדמות העבודה, ביצוע העבודה ועמיד בלוחות הזמנים ובהתחייבויות.


ניהול פרויקטים של תמ"א 38 - צד היזמים

השקעה בפרויקטים של תמ"א 38 או תמ"א 38/2, נחשבת להשקעה כדאית ביותר ונבונה ביותר, שכן ניתן ליהנות משטחי נדל"ן כדאיים ומניבים ביותר ביחס השקעה נמוך. איתור המבנים המתאימים להשקעה בפרויקטים מסוג זה הוא חוקת יומם של הצוות המקצועי של מגדלי ישראל, ובכל יום מגיעות אלינו מהשטח ידיעות חמות על מבנים ובנייני מגורים המתאימים למימוש התוכנית.

בפנייה אל צוות הייעוץ בהשקעות הנדל"ן של מגדלי ישראל, תקבלו מידע מקיף ומקצועי אודות המבנים המתאימים למימוש התוכנית בישראל, ותוכלו ליהנות משירות מקיף משלב החתמת הדיירים להסכמה ועד לשלב ביצוע ההשקעה בפועל.


שילוב שירותי אנשי מקצוע מובילים בישראל

ניסיוננו הרב בתחום ניהול הפרויקטים וליווי הפרויקטים של תוכנית המתאר הישראלית לחיזוק מבנים בפני רעידות אדמה, מאפשר לנו היכרות מעמיקה עם כל בעלי המקצוע והשחקנים השונים הנדרשים למימוש הפרויקט. אנו משלבים בפעילותנו שירותים של אנשי בניין, משפטנים ועורכי דין ובעלי מקצוע נוספים מנוסים ואחראיים עמם עבדנו בעבר ואנו עובדים בהווה, על מנת להעניק לכל צד, היזמים וועדי הבתים את מטריית השירותים הכוללת לקראת כניסתם אל התהליך המורכב, כך שלמעשה, כל מימוש של פרויקט מסוג זה ולכל צד, הופך פשוט למדי שכן כל עבודת התיווך והניהול מוטלת באחריות מלאה על כתפינו.

פנו עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ עם הנהלת מגדלי ישראל, ונשמח להכווין גם אתכם לקראת השקעה מניבה וכדאית במסגרת תמ"א 38.


מאמרים קודמים בקטגוריה זוליווי פרויקטים של תמ״א 38 פינוי בינוי ותמ״א 38/2