תיווך עסקאות נדל"ן בישראל

תיווך עסקאות נדל"ן בישראל

תיווך עסקאות נדל״ן בישראל

שירות מוביל מבין מכלול השירותים של מגדלי ישראל, הוא שירות התיווך לעסקאות נדל״ן מניבות בישראל. קנייה, מכירה והשכרה של נדל"ן בישראל הוא תחום ההתמחות המוביל שלנו, ואנו עוסקים בתחום במשך למעלה מחמש עשרה שנה. בכל שנות פעילותנו, ביצענו מאות עסקאות תיווך לנדל"ן, ולקוחותינו המרוצים יעידו על השירות המקצועי והאדיב, ועל הרצינות והאחריות בה אנו נוקטים בכל עסקת תיווך, גדולה כקטנה.

פנו עוד היום אל צוות המומחים של מגדלי ישראל, בכדי לאתר את עסקת הנדל"ן המתאימה לכם, בין אם בכדי לאתר או להשכיר דירה להשכרה או בכדי לבצע עסקאות רחבות היקף ברכישה ובחכירה של שטחים ומבנים.

השכרת ושכירת דירות וחנויות

עבור המגזר הפרטי והעסקי, אנו מציעים את שירותי התיווך שלנו בתחום של השכרה ושכירת דירות. הנכסים המוצעים להשכרה והמפורסמים עבור לקוחותינו אינם יושבים ומחכים ללקוח. רשת הפעילות הכלל ארצית של מגדלי ישראל עובדת על בסיס יומי בכדי לאתר שוכר פוטנציאלי לכל נכס המפורסם דרכנו, ואנו מבטיחים את חתימת העסקה בתום התקופה הקצרה ביותר של החשיפה. באמצעות אתר האינטרנט אנו פונים אל קהילת המתעניינים האינטרנטית, ובאמצעות ממשק חיפוש יעיל ונוח אנו מגבירים את חשיפת הנכס לכל דורש.

חלוקה הגיונית וברורה של אלפי עסקאות הנדל"ן המוצעות באתר ובמאגר המידע הפנימי של החברה, מאפשרות לכל גולש לאתר את הנכס וסוג העסקה המתאימה לו, כאשר אנו מקפידים אל מהימנות המידע ובהירות מרבית בכל פרויקט או נכס המוצע באתר, בין אם מדובר בנכס המוצע למכירה, נכסים להשכרה לתקופות קצרות או לטווח ארוך.

ניהול נכסי נדל"ן

בין לקוחותינו נמנים לקוחות רבים הנהנים מהשירות המקצועי והאחראי של ניהול נכסי נדל״ן. עבור לקוחות אלו אנו למעשה מבצעים את כלל הפעולות הנדרשות על מנת למקסם את הרווחים מנכסי הנדל"ן המצויים ברשותם. שירותים אלו כוללים איתור מתמיד של שוכרים לכל דירה או נכס אחר הנתון תחת אחריותנו, כאשר כל פעילות הגבייה והפיקוח על הנכס מתבצעות על ידי הצוות המקצועי של מגדלי ישראל. עם תום תקופת השכירות אנו דואגים לחידוש החוזה על ידי הדייר הקיים, או כמובן פועלים נמרצות על מנת לאתר את השוכר.

בתום כל תקופת שכירות ובמהלכה, אנו דואגים לתחזוקה ותקינות הנכסים, ומסירים כל טרדה או דאגה מבעלי הנכס – ניהול נכסי נדל"ן באמצעות מגדלי ישראל, יאפשר גם לכם ליהנות מהתנובה והרווח של כל נכס שברשותכם, ללא דאגות, בשקיפות מלאה ובידיים מקצועיות ומהימנות.

תיאום פגישת הכרות

פנו עוד היום טלפונית או באמצעות פרטי ההתקשרות באתר האינטרנט בכדי לתאם פגישת הכרות עם צוות ההנהלה המקצועי של מגדלי ישראל. אנו מבטיחים הקשבה ורצון לסייע בהכוונה לקראת שימוש בשירותינו בכל חום ושירות הקשור לניהול ותיווך של השקעות נדל"ן בישראל.

ניסיוננו רב השנים בתחום הנדל"ן יאפשר גם לכם לאתר את הנכס אותו ברצונכם להשכיר, ואת השוכר האחראי והמתאים ביותר לנכסים שברשותכם, וכמובן פרסום וחשיפת נכסים וקרקעות המיועדים למכירה.


מאמרים קודמים בקטגוריה זודירות נופש לתקופות קצרות