תמ"א 38 בבת-ים תנופה של בנייה בעיר מחדשת

תמ"א 38 בבת-ים תנופה של בנייה בעיר מחדשת

עיריית בת-ים, הרואה ביישום תכנית המתאר הארצית (תמ"א 38), אפיק נוסף של התחדשות עירונית, מעודדת את תושבי העיר להצטרף את הפרויקטים השונים, וכמו כן, עושה כל שביכולתה על מנת להקל על ההליך הבירוקרטי הנלווה לתכנית.

התחדשות השכונות הוותיקות הפכה בשנים האחרונות לתוכנית אסטרטגית של עיריית בת-ים, המעודדת יישום של תמ"א 38 בכל חלקי העיר, וכל זאת במסגרת קידום תכניות בנייה המאפשרות לתושבי העיר ליהנות מהכדאיות הכלכלית הנלווית ליישום הליכי תמ"א 38.

מספר מילים על תמ"א 38

תמ"א 38 היא למעשה תכנית מתאר ארצית אשר נועדה לחיזוק מבנים קיימים בפני רעידות אדמה. במסגרת קבלת אישור לדיירי מבנה מסוים לזכויות בנייה מכוח התמ"א, זכאים דיירי המבנה לבצע מגוון נרחב של פעולות בנייה בשטח המגורים שלהם. פעולות אלו כוללים בין היתר:

חיזוק המבנה
• הקמה של עד 2 קומות בהן ניתן לבנות דירות חדשות
• הרחבה של כ-25 מ"ר לכל דירה בבניין
• הוספת ממ"דים בשטח הדירות בבניין
• תוספת מעלית למבנה
• אפשרות להריסת המבנה ובנייתו מחדש בתוספות בנייה להן הדיירים זכאים מתוקף תכנית המתאר הארצית 38.
• עיצוב החזותי של המבנה ועוד.

מצטרפים לתכנית –משביחים את הנכס!

כיום, בניגוד לעבר, מהווה העיר בת-ים את אחת הערים האטרקטיביות ביותר למגורים בישראל. הקרבה האידיאלית לתל אביב והשיפור בכל תחומי החיים בתוך העיר, הפכו את בת-ים לדבר הכי "לוהט" בענף הנדל"ן הארצי.

במסגרת הצטרפותם של תושבים לתכנית המתאר הארצית- 38, הם נהנים לא רק לחידוש פני המבנה והרחבת יחידות הדיור בתוכו, אלא גם משיפור משמעותי בהשבחת הנכס הנמצא בבעלותם. הוספת חדרי ביטחון, חניות ומעלית, לצד הרחבת שטח הדירה, מעלים באופן משמעותי את ערך הנכס, וכפועל יוצא מכך, הדיירים המצטרפים לתכנית נהנים מכל העולמות.

מגדלי ישראל- מובילים את תחום התמ"א 38 בבת-ים

"מגדלי ישראל", סוכנות לשיווק נדל"ן הגדולה והמובילה ביותר בבת-ים, מתמחה גם בליווי פרויקטים של תמ"א 38. הניסיון הרב של כלל אנשי המקצוע המועסקים ב-"מגדלי ישראל" או מטעמם, מאפשר לכל אחד ואחת מכם, ליהנות מהיכרות מקצועית ורבת שנים עם ענף הנדל"ן המקומי בעיר בת-ים, וכמו כן, מליווי מקצועי של תכנית המתאר הארצית- תמ"א 38, על כל היבטיה.

במסגרת ניהול פרויקטים של תמ"א 38, "מגדלי ישראל", מעמידים לרשותכם את אנשי הבנייה והקבלנים המובילים ביותר בעיר, מעמידים לרשותכם את סוללת המשפטנים ועורכי הדין המתמחים בנושא, ומעל הכול, מעניקים לכם את הקשרים הענפים שלנו בכל תחומי הבנייה בעיר ואת היחס והשירות האישי המאפיין את העשייה של הקבוצה בכל תחומי פעילותה השונים.


מאמרים קודמים בקטגוריה זוליווי פרויקטים של תמ״א 38 פינוי בינוי ותמ״א 38/2