ליווי פרויקטים של פינוי בינוי

ליווי פרויקטים של פינוי בינוי

מהו פינוי בינוי?

על פי חוק התכנון והבניה ובהמלצת ועדה אשר חבריה הם נציגי משרדי הממשלה הרלוונטיים, להכריז בצו על שטח כעל מתחם לפינוי לשם בינוי, או לעיבוי באופן שתוקפו של הצו יהיה לתקופה של עד שש שנים, "כמתחם להתחדשות עירונית".

כפתרון למבנים מסוכנים. מעבר להשבחת הנכס, פרויקט פינוי בינוי בראש ובראשונה נותן מענה לבעיות הקשות והמסוכנות ביותר הקיימות במבנים ישנים כיום מבנים מסוכנים ועמידות בפני רעידות אדמה במדינת ישראל.

כיצד מגדלי ישראל יוזמת פרויקטים של פינוי בינוי?

ניסיוננו וקשרינו הרבים בענף הנדל"ן המתפרס על פני למעלה מחמישה עשר שנות פעילות, מאפשרים לנו לאתר את הזדמנויות הנדל"ן החמות ביותר בתחום זה עבור יזמים המבקשים ליהנות ממסלול המיסוי המועדף. מסלול זה מבוקש בקרב היזמים ונחשב כמסלול מהיר ומזורז יותר.

אנו כחברה המלווה פרויקטים של פינוי בינוי מגישים למנהל בקשה להכרה בשטח מסוים כמתחם לבינוי פינוי עפ"י סעיף 49כח לחוק מיסוי מקרקעין. הבקשה תידון בוועדה המוסמכת למתן המלצה לממשלה על הכרזת בצו על שטח המתחם כמתאים לפינוי בינוי עפ"י תקנות מיסוי מקרקעין שיש בו 24 יחידות לפחות במסלול מיסוי. כמו כן יפורסם הודעה על הפקדת תכנית, שמטרתה פינוי ובינוי במקרקעין לפי סעיף 85 לחוק התכנון והבניה, התשכ"ה-1965.

ליווי פרויקטים של פינוי בינוי – צד היזמים

ניצול הטבות החוק של פינוי בינוי מוביל יזמים רבים בישראל ומחוצה לה לנסות ולאתר את הזדמנויות הנדל"ן המובילות בתחום זה, בערי ישראל כולה ובערי המרכז בפרט. היכרותנו עם ענף הנדל"ן הישראלי בתוך תקופת החוק ובמשך שנים קודם לכניסתו לפועל, מאפשרת לנו להציע ליזמים פרויקטים רבים ומגוונים המאפשרים את ניצול הטבות החוק. עבור היזמים, אנו מספקים שירות מלא וכולל המתחיל בהחתמת הדיירים, וממשיך אל פנייה אל הרשויות לקבלת האישורים הרלוונטיים ומשם אל יציאה למכרז ובחירת הקבלן ואל ליווי הפרויקט בפועל על ליישומו.

לקוחות רבים של מגדלי ישראל זכו למימוש מקסימאלי של השקעתם ולתנובות אדירות להשקעתם, תחת חסותה וליוויה האינטנסיבי, הקפדני והאחראי של מגדלי ישראל.

ליווי פרויקטים של פינוי בינוי – צד הוועדים והפרטיים

כל תושב במדינת ישראל המתגורר באזורים המוגדרים כזכאים להטבות חוק פינוי בינוי, ובהתאם למגבלות החוק והנחיותיו, יוכל לממש את הזכאות לביצוע ולמימוש פרויקט התחדשות עירונית המכונה פינוי בינוי. תושבי שכונות אלו, משכילים לעשות כאשר הם פונים אל מגדלי ישראל המתמחה בניהול ובליווי פרויקטים של פינוי בינוי, על מנת לבחון את זכאותם ולצאת אל הדרך הפתלתלה של ביצוע הפרויקט בפועל על מנת להביא פתרונות יצירתיים לטובת דיירי המתחם.

פרויקט פינוי-בינוי הינו פרויקט מורכב ומסובך במיוחד עבור דיירי המתחם. עבור אלו, אנו מעניקים סל שירותים מקיף החל מליווי צמוד ומקצועי לביצוע ומימוש זכויותיהם בפרויקט, כולל המתחיל בהחתמת הדיירים השונים במתחם המגורים הזכאי למימוש ההטבה, יציאה למכרז ובחירת ועד חזק שיבחר עו"ד מדרגה ראשונה, אדריכלי בנייה, שמאי מקרקעין, מודד מוסמך, הקבלן המתאים ביותר כלכלית ומעשית לביצוע הפרויקט בפועל.

כיצד יבוא לידי ביטוי ליווי הפרויקט בפועל?

ליווי פרויקט פינוי בינוי על ידי מגדלי ישראל יכלול בין היתר שימוש בשירותים המשפטיים השונים הנדרשים על מנת לשמור ולהגן כראוי על זכויות הדיירים והאינטרסים שלהם לביצוע הפרויקט על ידי שכירת שירותיהם של אנשי המקצוע המובילים בישראל בענף, מינוי אדריכלים מובילים ומקצועיים לביצוע תוכניות המתאר לפרויקט ולמבנים החדשים אשר יוקמו במתחם המגורים המחודש, קבלת האישורים המתאימים מהרשויות המקומיות וממשלתיות, כל אלו ללא תשלום מצד דיירי הבניין.
ולבסוף – פיקוח צמוד וקפדני אחר ביצוע עבודות הבנייה בפועל עד למסירת המפתחות.

שירותי מגדלי ישראל בפרויקטים של פינוי בינוי – שקט מוביל להצלחה

בבחירה בשירותי הליווי של מגדלי ישראל בפרויקטים של פינוי בינוי, הן מצד היזמים והן מצד הדיירים, אתם זוכים לשקט ולהיעדר טרדות ודאגות עד למסירה. תנו למומחים של מגדלי ישראל לנהל עבורכם את התהליך, וזכו לתשואה מקסימאלית להשקעתכם במינימום טרדות ודאגות.

צרו עוד היום קשר עם צוות ההנהלה של מגדלי ישראל, ונשמח להעניק גם לכם את השקט בדרך להצלחה.


מאמרים קודמים בקטגוריה זוליווי פרויקטים של תמ״א 38 פינוי בינוי ותמ״א 38/2