ניהול השקעות נדל"ן בישראל

ניהול השקעות נדל"ן בישראל

ניהול השקעות נדל"ן בישראל

אחד משירותי הדגל של מגדלי ישראל, הוא התחום של ניהול השקעות בנדל"ן. לקוחותינו פזורים ברחבי העולם ובמדינת ישראל עצמה, כאשר אנו מודעים היטב לעובדה כי בעסקאות הנדל"ן, אין מקום לפשרות ויש להעניק את השירות הטוב ביותר והמקיף ביותר על מנת לענות על דרישות הלקוחות ולאפשר את התמורה והתנובה הגבוהה ביותר עבור כל עסקה ועסקה.

ניהול השקעות נדל"ן במגדלי ישראל, מאפשר ללקוחותינו ליהנות משירות מקיף ומלא, החל משלב איתור העסקאות וההזדמנויות הטובות ביותר ברחבי המדינה, וכלה בביצוע הרכישה בפועל.


איתור הזדמנויות נדל"ן

ניסיוננו העשיר בתחום הנדל"ן על כל היבטיו, מאפשר לנו לאתר את ההזדמנויות המניבות והכדאיות ביותר בתחום הנדל"ן בישראל. עוד בימים הקודמים למהפכת הנדל"ן הישראלי ולתמורות האדירות של מחירי הדירות והקרקעות באזורים החמים, ידעו צוות יועצי ההשקעות של מגדלי ישראל לצפות את השינויים, ולהמליץ ללקוחות על ההשקעות הכדאיות ביותר.

מדי יום, אנו זוכים לעדכונים חמים מהשטח מסוכני המכירות וציידי ההזדמנויות הפועלים דרכנו, ובדרך זו אנו מאפשרים ללקוחותינו ליהנות משירות של איתור מהיר של עסקאות נדל"ן משתלמות, אשר יוכיחו את עצמן כעסקאות משמעותיות לאורך שנים.


הנכסים הנכללים בהשקעות הנדל"ן

שירותי ניהול ההשקעות בנדל"ן של מגדלי ישראל, כוללים איתור של הזדמנויות להשקעות בנדל"ן מניב על כל תחומיו, לרבות רכישה של דירות ובתים פרטיים, מגרשים מופשרים ומאושרים לבנייה, חנויות, עסקים פעילים, שטחים משרדיים ומשרדים ועוד. אנו מייעצים ללקוחותינו על ההשקעה הכדאית ביותר, ועובדים מולם בשקיפות מלאה תוך מתן כל המידע הנדרש אודות עסקת הנדל"ן הפוטנציאלית, לרבות מחיר בפועל, אפשרות להוזלת המחיר באמצעות בדק בית ואיתור ליקויים, וכלה בתחזית לשווי נכסי הנדל"ן כעבור שנים, לאחר שיפוץ ולאחר השקעה.


ייעוץ בהשקעות נדל"ן

צוות המומחים של מגדלי ישראל מאפשר לכל לקוח המעוניין בביצוע השקעה בנדל"ן ישראלי על כל סוגיו, יוכל להגיע אל משרדינו בכדי לקבל ייעוץ והכוונה לקראת כניסתו אל התהליך. אנו מתמחים בעבודה מול הקבלנים השונים, ובקיאים היטב בחוקים ובהזדמנויות העסקיות המתאפשרות על ידי הגופים הממשלתיים בהם פרויקטים של פינוי בינוי, תמ"א 38 או תמ"א 38-2. בפנייה אל צוות היועצים המקצועי והעשיר בניסיון של מגדלי ישראל, תוכלו להגיע אל עסקאות הנדל"ן המובילות והכדאיות ביותר, גם אם אלו אינן חשופות ומפורסמות לקהל הרחב.

אנו מתמחים באיתור ההזדמנויות העסקיות הכדאיות ביותר, ואת המידע אנו מקבלים ישירות מהקבלנים ואנשי המקצוע בתחום בטרם יפורסמו בכלי התקשורת והעיתונות.


פנו עוד היום אל צוות הייעוץ של מגדלי ישראל בכדי לקבל את המידע הנדרש לקראת כניסה אל פרויקט של השקעה בנדל"ן הישראלי. תיאום פגישה לא מחייבת יאפשר לכם להיווכח כי הדרך הטובה ביותר להיחשף להזדמנויות הנדל"ן הכדאיות ביותר בישראל – היא בפנייה אל הצוות המוביל של מגדלי ישראל.


מאמרים קודמים בקטגוריה זודירות נופש לתקופות קצרות