סי הוטל מלון דירות על חוף בת –ים

סי הוטל מלון דירות על חוף בת –ים

הטיילת החדשה של בת ים, ההולכת ונבנית בימים אלו, עומדת להיות אחד מאתרי התיירות הכי מתקדמים והכי יפים ברצועת החוף של ישראל. הטיילת החדשה, המוקמת על חוף ימה הדרומי של העיר בת-ים, תכלול בין היתר: שלושה בתי מלון מפוארים, שדרת תיירות מתקדמת, מתחם בילויים וחיי לילה, מסעדות, בתי קפה, מתקני שעשועים מודרניים, וכמובן, ומעל הכול: את רצועת החוף הכי יפה בארץ!

עיריית בת ים בשילוב יזמים מקומיים ובינלאומיים, משקיעים סכומי כסף עצומים לפיתוח תשתיות התיירות ברצועת הטיילת החדשה, מתוך מגמה להפוך את המקום לאחד מאזורי התיירות הכי מתקדמים והכי יפים בארצנו.

בימים אלו, הולך ונבנה במתחם הטיילת החדשה של בת-ים, פרויקט סי הוטל- מלון דירות על חוף הים. מלון סי הוטל, הנבנה בחלקה הדרומי של הטיילת העתידית, ממוקם למעשה על גבול בת-ים - ראשון לציון, והוא נבנה על פי תכנון אדריכלי ייחודי, ברמה של מלון 5 כוכבים עם כל מתקני האיכות והנוחות החדישים ביותר.

מלון הדירות החדש, סי הוטל, מכיל מספר רב של יחידות מגורים בגדלים שונים. יחידות אלו מוצעות כיום למכירה על ידי קבוצת "מגדלי ישראל", סוכנות שיווק הנדל"ן המובילה ביותר בבת- ים. עם השלמת בניית המלון, יוכלו אורחי המלון ובעלי היחידות במלון, ליהנות מגישה ישירה וחופשית לחוף הרחצה, ממגוון נרחב של מתקני נוחות ופאר בתוך המלון וסביבתו, וכמובן מפיתוח אדיר המושקע בתשתיות באזור המלון כגון: שירותים קהילתיים ברמה גבוהה, פארק ירוק ורחב מימדים, וכמובן, מרצועת חוף ונוף מרהיבים!

יחידות המגורים בפרויקט נבנות על פי סטנדרטים בינלאומיים של צרכי הבנייה מעל קו החוף, והן מיועדות להוות חדרי אירוח ונופש יוקרתיים, לכל מטרה!
הריהוט ביחידות המגורים במלון סי הוטל, יעוצב על ידי מעצבי פנים בעלי שם בינלאומי, וזאת על מנת להשוות מראה אחיד, איכותי ויוקרתי לכלל יחידות המגורים בפרויקט.

קבוצת "מגדלי ישראל" המשווקת את יחידות המגורים בפרויקט, מאפשרת לכם ליהנות ממספר מסלולי רכישה, וממגוון נרחב של סוגי דירות ויחידות מגורים בפרויקט. רכישת יחידת מגורים בפרויקט, היא למעשה השקעה לטווח ארוך.
בשנים האחרונות, זוכה העיר בת –ים לתנופה אדירה בכל הקשור לפיתוח תשתיות התיירות, הבילוי והמסחר בעיר, דבר המוביל את העיר בת- ים למימוש הפוטנציאל האדיר הטמון בה- כבירת התיירות של ישראל!

רכישת יחידה בפרויקט באמצעות קבוצת "מגדלי ישראל" תאפשר גם לכם ליהנות מאחת ההשקעות הכי אטרקטיביות ביותר במרכז הארץ בכלל, ובעיר בת-ים בפרט!
יחידות המגורים במלון סי הוטל עומדות לרשותכם הן לצרכי מגורים, הן לצרכי נופש עונתי והן לצרכי השקעה לטווח הקצר והרחוק!

כנסו למשרדנו עוד היום, וגם אתם תוכלו ליהנות מהצעת הנדל"ן הכי אטרקטיבית בעיר בת-ים!


מאמרים קודמים בקטגוריה זופרוייקטים חדשים בישראל