• left right תל אביב דירה להשכרה לתקופה קצרה 4 חדרים 350$ ללילה, תל אביב

    תל אביב דירה להשכרה לתקופה קצרה 4 חדרים 350$ ללילה

  • מספר נכס, id:21576
    סוג האובייקט:דירה
    עיר:תל אביב
    אזור:מרכז העיר
    רחוב:פרישמן
    חדרים:4
    שטח (מ"ר):110
    מצב הנכס:טוב
    מחיר בדולרים של ארה"ב:350$
    מחיר בשקלים:1,225₪
    מספר קומות / רמות:4
    קומה:1
    מספר קומות בבניין:4
    מטבח:משותף עם סלון
    מטבח מאפיינים: גדול, במצב טוב
    מזגנים:יותר משלושה
    מים חמים:דוד חשמל
    מצב בניין:טוב
    חנייה:אין
    יש באזור: תחבורה ציבורית, מִינִימַרקֶט, חדר כושר, פארק, שדה משחק
    פינוי: מייד
    תאריך פרסום:19.05.2015
    פרטים נוספים

מידע נוסף:

נופשים בעיר תל אביב לרגל עסקים או לחופשה ? אנו מזמינים אתכם להתרשם מהדירה הנפלאה שמופיעה לפניכם. הדירה מיועדת להשכרה לתקופות קצרות בעיר תל אביב, היא כוללת ארבעה חדרים, מתוכם שלושה חדרי שינה. מדובר במציאה של ממש שחבל מאד לפספס בבואכם לבקר בעיר. עיצוב והאווירה בדירה החלל של הדירה מציע מרחב מגורים איכותי מעוצב ומושקע להפליא ובאופן כללי מיועדת עבור כל מי שמחפש איכות חיים גבוהה במסגרת החופשה בעיר.

הדירה מאד מוארת ומרווחת וכוללת שורה ארוכה של אביזרים שימושיים נדרשים. העיצוב של הדירה מעיד על מחשבה והשקעה מרובה, מתאפיין ביוקרה ומותיר רושם ראשוני עז במיוחד. האווירה בדירה היא נוחה ונעימה ויכולה להתאים לזוג ואף לכמות גדולה יותר של אנשים. חלל הסלון בתוך הדירה ישנו סלון רחב ידיים המגיע עם מערכת ישיבה גדולה ומעוצבת להפליא עם שפע של מקומות ישיבה וכריות לנוחיותכם, שלושה חדרי שינה, שני חדרי שירותים וחדר אמבטיה משופץ.

כל הרהיטים בדירה מעוצבים ברמה מאד גבוהה ונועדו לאפשר לדיירים ליהנות במהלך השהות בעיר ממגורים נפלאים ואיכותיים. ישנם מסכי טלוויזיה בדירה, אינטרנט אלחוטי, חיבור לכבלים, מכונת כביזה ועוד שלל שירותים. המטבח המטבח מעוצב ברמה מאד גבוהה ומציע משטח עבודה רחב ידיים. הוא מאובזר לגמרי מתפרש על חלל גדול מאד וכולל את כל הציוד הבסיסי הנדרש לרבות מקרר גדול, כיריים בנויות, משטח עבודה לבישול נוח ונעים.

במסגרת השהות בדירה הדיירים יוכלו ליהנות ממצעים נקיים, מגבות ועוד. הדירה נמצאת בסמוך לשירותי תחבורה ציבורית, מכולת, מגרש משחקים, פארק וקופת חולים. כמו כן ישנו מיזוג וחימום מרכזי בחללי הדירה. המיקום של הדירה הוא אידיאלי עבור תיירים ונמצא ליד רחוב דיזינגוף ובן יהודה ברחוב שקט ושליו.

הדירה מעוצבת באופן מרשים ויוקרתי ב אווירה ביתית ונעימה . הדירה כוללת 3 חדרי שינה וסלון רחב 2 חדרי שרותים וחדר אמבטיה הריהוט אכותי ומיוחד במינו על מנת להנעים את שהותכם בדירה. בדירה מסכי טלוויזיה אינטרנט אלחוטי כבלים ומכונת כביסה לשימוש הדיירים.

המטבח בדירה הוא גדול ומרווח מאוד וכולל כל מה שתזדקקו לו בזמן השהות בדירה. המטבח יכול לשמש אתכם גם להכנת ארוחות גדולות למס' רב של סועדים יש בו מקרר גדול , כיריים בנויות ומרחב עבודה לבשלנים שבינינו.... האירוח כולל מצעים נקיים ומגבות לאחר ניקוי יסודי של הדירה בכל פעם שלקוחות מפנים אותה

שמורות:

map
map
map
map
map
map
map
map
map
Картографические данныеКартографические данные © 2014 Google, Mapa GISrael - Условия использования
Картографические данные
Картографические данные © 2014 Google, Mapa GISrael
map
Картографические данные © 2014 Google, Mapa GISrael
map
map
map
map
map
Карта
map
Спутник
map
map
         
השם שלך*:
עיר*:
הדואר האלקטרוני שלך*:
הטלפון שלך*:
כניסה*:
יציאה*:
מספר אנשים*:
לקבלת מידע נוספת, שאלות, הצעות:
* - שדות מסומנים הם שדות חובה.

פרטים של איש קשר

שם ושם משפחה:ואדים דדבייב
ידית השפות: רוסית, עברית, אנגלית
טלפונים: +972 (3) 5516036 (התקשר מ - 10:00 ועד - 21:00)